11Augusti, Nathalie: Sista veckan tillbringas i busheeen!

Tjaaaaa igen,
I Fredags kom man då hem, sen har man packat och träffat tjejerna i helgen.
Men så idag, klockan fyra åker man iväg igen.
Mamma ska skjutsa Ellan, pappa och mej till Herrljunga där vi ska gå på ett tåg som vi ska åka med hela natten enda upp till Boden!
Sen ska vi byta tåg där o åka till Kiruna, buss därifrån till Nikkaloukta o sen vidare me helikopter till Kebnekaise.
Där ska Ellan och jag leka skogsmullar i en vecka ungefär, ska antagligen gå upp på toppen om vädret e najs oxå.
Den här resan e sååå inte vi, men de ska bli skit kul, första gången man åker bort me Ellan tror jag de blir oxå.
Vi kommer ha kass täckning, men ska försöka skicka lite hälsningar genom elinbelin(:


Pussar från Nathalie.




Jag e lättad, Jag e lycklig, Jag e älskad.
Mitt liv o min framtid ser allt annat än mörk ut.
Jag lever, för dej och för mej.
Du är bäst och Jag älskar Dej!

Kommentarer
Postat av: cassandra

visst var det, absolut inget att klaga över direkt hih :)

är allt bra med dig? (:

2009-08-11 @ 13:42:03
URL: http://casseli.blogg.se/
Postat av: Louise

tackar:D gillar din header skarpt mycket! :)

2009-08-11 @ 15:10:31
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0