12/8 elinbelin:)

tjabbatjenahallå!
igår hände ingenting! randa skulle kommit hit, men blev inte så:/

nathalie kom förbi en liten snabbis så jag kunde säga hejdå! kommer sakna er så mkt tjejor!<3


fick ett sms i morse om att dom skulle vara framme i kebnekaise vid fem-sex tiden!, så nu antagligen ligger dom i ett tält o sover ;) haha!
idag åkte jag ner till stan med 10'30 bussen:), julia hoppade på bussen på hässle, o nere i stan mötte vi karin:)
sedan bar det av till knalleland! där det blev mkt skratt, fast inte så mkt köpt(; tack för stunden tjejor!(L

sedan ta bussen hem, ösregnade när jag skulle gå av den såklart, så dyngsur när jag kom innanför dörren:(, byta om och vid fyra kom julia hit, och vi åkte till bredared/myrekulla:) hnokki hade skadat hoven, så jag red Hind ist:) trevligttrevligt! så nu känns det i rumpan att man har suttit i sadeln igen!  -
underbart!(Y)
själva ridskolan börjar inte förän om två veckor, o då blir det favvokillen hnokki(L)=)

nu blir det paradise hotell och sedan sova! skola om en vecka:( fick även se mitt schema idag! långa fredagar -
SUCK!

imorron blir det randa!

pusspuss!:)


Kommentarer
Postat av: Ellinor och natha

Puss från oss vid bergen:*

2009-08-13 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0