18 augusti!

tjaah!
jaa!, då va det tillbaka till skolan imon - läxor, tidiga mornar! - USCHUSCH!
självklart så har jag dragit på mej en förkylning nu när skolan ska börjar, lagom kul!-.-

idag vid elva mötte jag julia på city, vi köpte lite saker sen gick vi hem till mej, pratade lite, satt vid datan, gick ut med grannens hund, och sen började vi göra mat! - hemmagjorda köttbullar,potatis och brunsås:) det gick bra! blev riktigt gott faktiskt:)
sen så stack julia hem vid halv tre, och jag satte mej vid tven, och sov en stund, kände att jag inte mådde så bra, när jag vaknade frös jag och hade sådan huvudvärk!:(
huvudvärken är borta, nyser bara nu va tredje minut!-.- haha!

ska snart dra och lägga mej! upp rätt tidigt imorron:(,
samling nio på boda! sen åka med klassen till almenäs!

Ha det bäst! pusspuss!(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0