26Augusti, Nathalie: Fotografering och Plugg!

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
idag hade jag en underbar sovmorgon, började inte förens 10'20 - sviingött!
matte första lektionen, va chill, hade svenska läraren så behövde knapppt jobba..
sen no, efter de va de skolfotografering.
jag har ingen outfitbild, efter som min kamera e sönder, men jag hade iaf på mej:
svarta tights
vit oversize t-shirt
ljusbrun mocka väst
och usa converse
vi får la se hur de blev om några månader.
sen va de bara slöjd kvar på schemat, sen gick jag hem med hon och hon.
när jag kom hem blev de plugg, spanska & engelska.
jag skrev även på en tidningsartikel som ska in senast på fredag(de e inte så intressant som de låter)

igår efter skolan drog jag till stan, leta efter en stickad kofta, men storlekarna va slut på hm -surt.
vid klockan sex träffa jag rikard, vi tog en fika på orion o sen gick vi till stadsparken. mycket trevligt&mysigt (som vanligt)


Puss från Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0