29Augusti, Nathalie: vad har hänt de senaste dagarna?

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
ledsen för dålig uppdatering men har haft minst sagt fullt upp!
i torsdags åkte jag ner till stan efter skolan, skulle hitta något till elinbelin.. men de gjorde jag inte.
istället hitta jag en t-shirt och en kofta till mej själv, hähä.
träffade rikard i stan oxå, och vid sex tiden tog vi bussen till ica(brämhult) där vi träffa jesper och elin.
blev film hemma hos mej på kvällen, mycket trevligt.

i går va de fredag, vilket innebär världens sämsta skoldag... men jag överlevde.
vid fem skjutsade pappa mej (och daniella en bit) till pingan, där va de fredax som jag o daniella nu e ledare för.
och sen vid halv åtta började ungdomssamlingen.

det var en mkt trevlig och mysig kväll, fast jag mådde inte riktigt hundra.. lite surt.
stanna i kyrkan till typ halv ett, då rikard skjutsa hem jesper sebbe och mej.
de va riktigt kul för johann följde efter oss och typ blokera vägen o så, hihi.
vid kvart över ett va jag väl hemma tror jag.

bästa fredags kvällen typ någonsin!

idag vaknade jag upp med hel täppt näsa, inte jättekul.
så idag blir de väl att ta de lugnt, men förhoppningsvis mår jag bättre ikväll så jag kan åka till rikard o kolla film.


Ha det gött!

Puss från Nathalie.

något suddig bild,mobilen.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0