30 augusti! otroligt trött!"/

matchen IFK - IFE gick ju inte så värst bra! 4-0 slutade det med, så på bästa humöret är man väl inte på=(

iaf, gick upp vid elva, åt frukost, och kände att jag va otroligt seg idag, så tittade lite film, och lite senare kom ellinor, vi segade lite vid datorn, sedan stack vi upp till city, i typ ösregnet;O haha!
sedan blev det att jag följde henne hem, och gick jag hem! på kvällen åt vi i familjen kräftor! - mums! lite bilder kanske kommer imon, om jag orkar(;
efter det, kom ellinor hit igen och kollade elfsborgsmatchen med familjen fransson!, som sakt blev den ju inte så lyckad=(

men nu ska jag dra och sova! skola imorron börjar 8'55 så lite sovmorron
(Y)

Ha det underbart! pusspuss (K)
/eliinfransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0