30/8, Nathalie: kyrkan & nya rummet!

tjaaaaaaaaaa,
vid tio idag åkte jag till pingan, va ett års jubileum idag.
mötet va aaslångt, 2½ timma!
men efter blev de mat o prat med rikard, rickard, jesper, daniella och linn - riktigt kul!
när jag kom hem vid tre fortsatte jag fixa med rummet; ta ner alla kläder, fixa sängen, bära ner saker o så.
nu e allt typ klart, lite lådor o sånt bara som ska plockas undan men sängen e på plats o tapeter o hyllor o sånt och allt ska invigas inatt-A-
bilder kmr väl så småning om...

snart börjar IFK-IFE matchen oxå, HEJA ELFSBORG säger jag bara!(:

btw, jag e fortfarande überförkyld men de blir skola imon -antagligen.


Puss från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0