31/8 Nathalie: skola,stan&fotboll

tjaaaaaaaaaaaaaaaa,
idag hände de en kul sak första lektionen..
jag skrev ju igår att NO va den första lektionen, och min klasskompis melina litade helt på de.
men jag hade tydligen fel, vi hade SVENSKA ist. men melina gick till alla no salar o knackade på, enda till en lärare bad att få titta på hennes schema och sa till henne att hon hade svenska.. så där kom hon in i klassrummet 10 min försenad o de enda hon sa va : det e ditt fel nathalie.
senare den lektionen va de dags för banan lack - USCH FY BLÄH!

dagen flöt på som vanligt, rätt chill.
åkte hem klockan fyra, åt och gikc ut me kenzo och packade fotbolls grejerna och drog sen ner till stan o träffa rikard.  vi satt i kyrkan o luffa ett tag innan jag tog bussen till borås arena o träna där i 1½timma i duggregn.

sen jag kom hem vid halv tio har jag duschat och ätit. ska krypa ner i min säng nu och göra de jag e bäst på- messa! hähä

Puss från Nathalie.

Kommentarer
Postat av: julia F

Bra kämpat Melina !

2009-09-01 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0