7Augusti, Nathalie: SJÖBAN!

HEJ!
Finns inte ord för veckan som har varit, hur bra som helst verkligen!
Hamna för de första i ett rum me precis dom jag ville, små gruppen va inte så dum den heller kan man ju säga, vädret va soligt, folket va trevligt, samlingarna va mysiga och de bästa av allt - Gud va där!
+Jag fick lära känna massa nya människor bland annat min grupp ledare Rikard, att få prata me han om saker som va både seriösa och mkt oseriösa saker va riktigt kul. HAHA!
Jag har äntligen tagit steget den här veckan oxå, så den 23 Augusti döps lilla jag i Frisjön. Det blir Naaaaajs!

Men de har även hänt lite tråkiga saker denna vecka, jag kände att de inte riktigt funkade mellan mej och Oskar längre så nu e man singel. 

Livet går vidare för det, och jag måste säga att den här veckan har gett mej ett nytt hopp, och dopet kommer bli en vändpukt i mitt liv, for sure!

Puss från Nathalie

Kommentarer
Postat av: Zerina

Ja :):) synd att det kommer regna nästa vecka bara :(

kram

2009-08-07 @ 20:14:25
URL: http://zirri.blogg.se/
Postat av: linutt

GAAAH! JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR DIN SKULL!!! ÅH VAD JAG HOPPAS ATT ALLT FUNKAR!!!!JAG KAN INTE BESKRIVA HUR GLAD JAG ÄR!!! ÅHHHHH!

puss på dig Näääthi!

2009-08-09 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0