7Augusti,Nathalie: NattiNatti!

Hejsan igen,
Kom nyss hem ifrån staden där jag varit med Ellinor på ett slags Hejdå-party i Pingan för Amanda,Felicia och Evelina -Lycka till tjejer!
Det var riktigt mys där på takterassen, men efter en stund drog jag o Ellan ner till staden o gick omkring där en stund innan vi till slut åkte hem.
Jag e gryyymt trött, har sovit 7 timmar på de två senaste dygnen så e helt körd. Satt t ex uppe till klockan 6 imorse med favvoledaren och väcktes 8 i soffan där jag hade däckat. Sen blev de upp o diska efter frukost och städa -hiho!
menmen, jag ska iaf sova lääänge imorgon.


+mitt liv hade inte kunnat vara bättre just nu, för jag har något att längta efter.

jag e bara så sjuuukt lycklig på flera olika sätt.


Puss från über glada Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0