8/8 2009 Elin

Tjaah!
har inte varit hemma så har inte kunnat uppdatera vad som har hänt!
i onsdags så åkte jag,mamma och syrran ner till Falkenberg/Olofsbo, där det blev sol och bad! vi sov i min mosters husvagn! min moster+kusin och mormor var även där nere!:)
torsdagen såg ungefär lika dan ut:) förutom att vi åkte till vallarna på kvällen och kollade på "virus i batiljonen" mormors födelsedagspresent!:) den va super bra(Y)
riktigt mysigt om jag får säga det!
i går så blev det oxå sol och bad, till två undefär, vi gick upp/åt. sen åkte jag syrran o mamma till sexdrega där pappa va! han hade hyrt vatten och där metade vi kräftor! faster,jonas och moa var även med!:)
det blev tillslut 125 stycken med hem, och 120 stycker åkte tillbaka till ån:)
idag så vaknade jag vid elva! otroligt trött! åt frukost och sedan hjälpte jag mamma och pappa att koka kräftor!
vid fyra åkte vi ner till sexdrega igen, och metade, denna gången med grannarna! och dock bara 21 kräftor med hem, o 36 tebax i ån!, vi får väl hoppas att dom inte är slut:OxD sedan ut med hon och hon! en otroligt bra pratstund! älskar er(L)
imorron blir det sovmorron! hoppas jag! är otroligt trött! sedan antagligen hon och hon((:

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0