elinfraaansson! 29 augusti!

hallåhallå!
av ngn anledning så kunde jag inte göra ngt inlägg igår, så det blir nu ist!

veckan har gått otroligt fort faktiskt, lite seg här och var va den väl, men nu är det helg iaf:)
igår va det jogging på gympan, så man fick känna på sin dåliga kondition! -.-'
senare cykla hem äta och iväg på ridningen, som äntligen har börjat igen!=D red hnokki som vanligt!<3
senare på kvällen stack jag ut med ellinor, blev city o så, sen stack vi hem till mej, blev datan mest:)

och just nu e klockan 10'35 o jag e skiiit trött!men ska försöka få tag på randa, o försöka få med henne ner till baik, o kolla när trong (baik) spelar, mot norrby;), vi får la se om jag drar dit!
 
ikväll blir det kanske att meta kräftor, vi får se! ha det bäst!
pusspuss(K)

//elinfransson!


hittade en härlig sommarbild på systern min!<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0