5 augusti - ellinor

Hej!
bloggen går alltid i första hand, pff...  (H)
Igår var det stan med melina som gällde, försökte hitta en lite snällare form av nitbälte men det gick inte så jag köpte ett annat, senare stack melina, elin och jag och skaffade färg för att tona håret, blev bra tycker jag. bilder kommer.
Idag pressade jag på stranden i sandared (åkte en sväng förbi knalle) och ska gå och möta julia som kom hem från sthlm idag.

Natha är på sjöbonäs nu, hoppas hon har det bra men det börjar strax närma sig vår resa uppåt i landet ska bli fett!


 
här pressas det med hon och hon, i typ söndags (Y)

check out hårfärgen (ser inte så lila ut i verkligheten)


Nööööööööööödvändig bild !


Kommentarer
Postat av: melina

det blev bra:D lägg upp för o efter bilder elr skicka på msn så man ser skilnade:D

2009-08-05 @ 21:02:28
Postat av: linutt

Riktigt nice faktiskt!

:D

2009-08-09 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0