ellinor 23/8: HELGEN!

hej, det har varit en go helg, känns nästan som sommarlov igen men icke sa nicke, det är slut nu bara att inse!
Fredagens skoldag var på ett visst sätt seg eftersom den va så lång,men jag va på bra humör och hade kul så ah.
På eftermiddagen åkte jag till julia i rydboholm och hade det chill. Lördagen bestod av mysdag med massor av tjejer, luffade på kvällen med elin och nathalie, idag åkte jag till knalleland, och hem med ett par skor rikare! (antagligen kommer det bild) Senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag ut till sjöbonääs, där min homie nathalie milde döptes, mycket fint!
 

hur het får man va? ehhhhhhhhhhhh..

Dop - grattis natha, och det var fint att se på!

höstens skor!

Kommentarer
Postat av: nathalie

ååh, tack!

de va kul att ha dej där underbaring!

2009-08-24 @ 19:49:35
URL: http://jaghonochhon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0