23 augusti! elin den bästa?

Hejsan hoppsan!
Igår blev det tjejmys hos daniella!:) luffade med nathalie och ellinor sedan på kvällen - (Y)



innan daniella!


idag så vaknade jag vid elva/halv tolv! åt frukost tittade på tv, och sen började jag fixa mej så smått och klockan två åkte vi hemmifrån och var vid tre i ööh, ngn stans xD där vi firade farfar 75 år!:)



farfar,majsan,olle,tomas, davis + flickvänn elina och mamma!




massa folk! som jag inte orkar rabbla upp namnen påxD



o ännu mer människor!, jag och syrran och saras pojkvänn fabian kollar in i kameran iaf!xD


nu ska jag dra och sova! skola imorron! börjar vid nio, så lite sovmorron!

ha det bäst puss!
// eliinfransson


glömmde nästan!
elfsborg vann ju idag oxå!=D

james keene va tillbaka och han gjorde även det andra målet! daniel mobeck gjorde det första!:)
2-1 slutade matchen!  
just det jag sa att det skulle bli - e jag inte bäst?      - haha, det får nog diskuteras lite(;

 
james keene!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin den bästa :)

2009-08-25 @ 13:46:23
Postat av: julia f

Det där var från mig ! heh

2009-08-25 @ 13:47:12
Postat av: elin

hihi!

kul att ngn erkänner det då(a) hahah!<3

2009-08-25 @ 13:52:56
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tar la tillbaka det då -.-'



ne skojje bare. kämpa på med spanskan nu !! mohah

2009-08-25 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0