3 augusti! Elin

Tjaah!:)

Igår kom jag hem ifrån Varberg, min familj o jag har varit nere och hälsat på grannarna! vi stannade där två nätter! riktigt mysigt!:)
igår så va det otroligt fint väder! va med ellinor och nathalie en stund och solade, sen så stack jag hem, åt bland annat, senare kom dom två hem till mej!:) ha det bäst på sjöbonäs natha! saknar dej redan!(L)
stängde av datan sedan vid ett, men kunde dock inte sova så blev knappt fem timmars sömn inatt, dock e jag inte trött nu så vi får väl se vad som händer!
idag så blev det att städa i sitt rum, det blev två fulla påsar med böcker bland annat som försvann ifrån rummet, så har lite mer plats i bokhyllan nu! (Y)
sedan vid fyra följde jag o syrran med pappa och kollade på kräft fiskevatten! blir att fiska i helgen! kulkul:)
senare vid nio kom ellinor hit, och för en stund sedan stack hon, så nu sitter jag här själv och tråkar sönder:(

ha det bäst puss! /elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0