massor av bilder!:)

nu är sommarlovet slut!
eller inte riktigt än! 1 dag kvar! och den ska spenderas med julle imon!:)
hon och hon kommer också hem imon! så det blir väl att träffa dom en liten stund senare på kvällen:)

nu kommer det lite bilder!:) eller lite och litexD


mormors 75 års dag!



syster Julia och kusin Oskar!



 mormor, Björn , Julia, Oskar och pappa som fotograf!



Oskar, Jag, Moster Annika och mamma!


Uddevalla!


jag och pappa! klockan 8 på morgonen! - jag va otroligt trött!



mamma och syrran!



Fika dax!  mamma , jag och syrran som tittar åt ett helt annat håll! haha;)



Uddevalla bron!



mums!


Varberg! (med grannarna hemma på svensgärde!)



Julia, Alice, jag, Mathilda & Linutt!=D
(Linutt var nere i sin stuga, så hon kom över en stund, vi va ute och gick vid havet och lite så!mysigt, tack för pratstunden!, love you!<3)


 
gullungarna ligger ute och läser Kalle Anka/Bamse i det fina vädret!<3



sill/köttbullar och färska potatisar på altanen! men solen i ansiktet! - UNDERBART!
pappa,jag,mathilda,alice och julia!:)



Stefan, Caroline,pappa,min arm, alice, julia! ((:

Kräftfiske! med faster annika,jonas och moa! fredag!



pappa knyter fast snörena till burarna!:)



jag med solen i ansiktet!



kulkul=D



Kräftor!=D
moa,jonas, julia och pappa!:)



det började bra(Y)

på lördagen blev det kräftfiske med grannarna!:)
Caroline,Mathilda,Alice och Stefan!


första buren - inget!=(



pappa drar upp:)  - spännade



Stefan, Jag, Mathilda, Caroline, Alice, Julia och pappa!:)

veckan där efter blev det kräftfiske med Julia Frick + familj!:)



Påväg nästa bur!:) Och jag, ja jag kollar så att kräftorna har det bra, är man djurvänn så är man;) haha



Affe med en bur med mkt kräftor i!:)



min tur att dra upp:) bilden e dock lite suddig"/



julles tur=D



Affe drar upp!:)



Hoppas ni gillar bilderna! ni får gärna lägga en komentar vad ni tycker!
Ha det bäst!
pusspuss
//eliin fransson:)

Kommentarer
Postat av: L

elon är söt!

puss

<3

linutt!

2009-08-17 @ 21:53:48
Postat av: jag

hihi..;) de va kulit. ses imorgon i skolan....

2009-08-19 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0