15 augusti! eliiiiin!

uppdateringen har inte varit den bästa, för jag glömde av lösenordet på bloggen(a)- Klant! men efter att ha messat med hon och hon så kom jag in tillslut( (Y)haha

i tordags så fyllde randuspandus år!(L) så jag stack till henne efter den fina regnskuren!-.-'
det blev film,spela kort,äta o massa mer:) 

 
15 år gumman! GrattisGrattis!(L)


igår blev det till stan med nadde,karin och tro, vi fikade på bakgården! sedan va tro tvungen o åka hem!"/
iaf, jag nadde och karin gick lite på stan, hittade dock inte ngnting! haha;)
sedan på kvällen blev det kräftfiske med julia + familj! kulkul=D det blev 40 stycken med hem till slut, men vi slängde oxå i 32 stycken;) så sammanlagt 72 st((:

hon och hon ringde oxå! dom va uppe på kebnekaise! det va snö där uppe!,dom hade mössa o vantar på sej! haha! dom lät lite avensjuka när man sa att man stod i linne!  - hähä!
men nu tycker jag det e dax för er att komma hem!:(

det blev ett långt inlägg, men ska bara skriva vad som hänt/händer idag!
vaknade vid 11, åt frukost, och sen messade jag med hon och hon, dom hade nyss vaknat! dom satt o åt gröt! åh vad jag e avensjuk! - njaae! inte riktigt!xD
dom skulle duscha och ta det lungt idag! dom började gå upp för kebne klockan 9 igår, och dom ringde mej vid fem! haha;), dom hade varit tillbaka vid tältet vid tolv;)
                                

har har ni vandarNa! haha!(K)

Ha det bäst! pösspöss
// elin

Kommentarer
Postat av: randa

det där ska du få tillbaka!:W

2009-08-15 @ 12:24:24
Postat av: randa

det där ska du få tillbaka!:W

2009-08-15 @ 12:24:50
Postat av: elin

hahahaha! älskar dej med randa!

2009-08-15 @ 12:25:29
URL: http://honochhon.blogg.se/
Postat av: randa

skituneg!:W

2009-08-15 @ 12:28:41
Postat av: mary

sv: taack elin :)

2009-08-16 @ 19:41:21
URL: http://maaryre.blogg.se/
Postat av: s

ellinor , fin bild

2009-08-17 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0