10 dec! eliin:)

HALLÅ!
jag lovar! imorron när jag ska passa syster hela kvällen ska jag svara på frågorna! ellinor får göra ett eget inlägg sedan:) höhö(a) vi har väl inte fått in så värst mkt frågor! men jag ska inte glömma av dom som vi fått! hihi:)
har varit rätt så soft i skolan, hade dock spanska läxförhör idag, gick väl helt ok. och fick reda på att jag bara får G i betyg i engelska, otroligt besviken! men nästa termin då banne mej ska jag ha VG! höhö(a) mvg går väl oxå bra, men hahaxD

Imorron är det iaf lucia! börjar 8'50 så det innebär att jag inte har ngn spanska och sovmorron:D och sedan har jag inställd idrott så jag slutar 14'00! I like it very much!(Y)

Nu ska jag borsta tänder och allt sånt där, sedan blir det att sova!:)

Ha en riktig trevlig helg alla människor!

Kommentarer
Postat av: randa

mmhm

2009-12-11 @ 16:43:59
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0