20 december!(;

hello people!(:

ja, bloggen suger nu för tiden och både jag och ellinor pratar om att vi ska lägga ner den här och om vi vill starta egna?, vi har ju inga bloggläsare så då e det inte kul o fortsätta, eller har vi det?

nu är det iaf jullov vilket är otroligt gött! denna helg har det varit mkt städning m.m, eller idag var vi/familjen och jag på ikea!(:

I fredags fyllde ellinor 15 år, alltså den andra sociala bloggaren på denna uppdaterade blogg! hahaxD
Grattis till henne iaf, massa goa tjejer o jag var hos henne en stund på kvällen, sen stack några av hos till Bks(;
trevlig kväll iag!:)

Men nu är frågan,
ska jag och ellinor lägga ner den här bloggen, eller ska vi ha kvar den?
om ni nu vill att vi ska fortsätta blogga, kommer vi nog antagligen börja på en ny blogg, för att hela saken med "jaghonochhon" försvann ju när nathalie "hoppade av" från denna blogg!


HA EN UNDERBART JULLOV

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!(:

/elinfransson


Kommentarer
Postat av: randa

jag tkr att ni ska starta egna!:) Då kommer ni ju att uppdatera så mkt mer!;)

pöss ifrån miig!:D<3

2009-12-21 @ 13:42:30
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: randa

men det va riktigt synd om mig, grät fan sönder o såg helt cp ut, min frisör ba; "VAD SJUTTON HAR DU GJORT MED DITT HÅR NUDÅ? Förra gången klippte en vän ditt hår och nu brände du det? Du är bara inte klok!" Hhahahhaha, snacka om att jag blev helt tomat röd på facet!xD hahahahhhahahha!

2009-12-22 @ 12:02:46
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: randa

hon fixa till det, elr asså, dom hårstrån som brändes upp, så blev dom skit torra och mkt slitna, så fick klippa en hel del, men längden är så som det är, men det är mer uppklippt nu på siderna!xD hahahahahaha!

2009-12-23 @ 15:07:25
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0