Ellinor svarar på frågorna !

Klockan närmade sej halv två, jag var skittrött men svarar på frågorna ändå för våra trogna läsares skull.. eh.


 FRÅGOR

Vad är din favoritfärg?    Om man tänker i klädväg så svart, funkar alltid. visst det är tråkigt men sowhat!Annars ljusrosa eller typ lila faktiskt !

Vem är din förebild?       Har ingen direkt förebild håller mej till att saker som personer gör är till föredöme istället, eftersom ingen är perfekt och ah ni fattar.

Vad är det pinsamaste du har gjort/hänt dig? HAHA! ni ska veta att jag gör många pinsamma saker, senast igår kastade jag en kudde på en tavla som stod för utställning och budgivning så att den välte.. bra ellinor?

Vilken är din favoritmat?  Jag gillar thaimat men sen typ det vanliga, pizza tacos tjuck mat.

varför uppdaterar aldrig ellinor?  Hon har andra saker att göra, nejmen faktiskt mitt bloggande avtog när vår nathalie lämnade oss eftersom hela grejen med jag-hon-och-hon föll då, vi borde heta jag och hon nu istället eller liknande. Dessutom, hur många läsare har vi per dag? typ två haha nej kanske inte,ni fattar ! Men jag ska ännu en gång försöka att bättra mig nu istället !

Hur skulle er "drömPrins" vara? det viktigaste av allt - han ska bry sig om en, han ska va omtänksam, han ska stå för sej själv, han ska stå för mej, han ska vara trevlig så ofta han kan, han ska va kärleksfull, sen får han va precis hur han vill ! nästan :)

Hur vill ni att er framtid ska ska se ut? jag vill ha ett lyckligt liv, jag behöver inte vara rik, behöver inte nå toppen på en karriär osv behöver inte va bäst helt enkelt, bara jag blir lycklig och nöjd och älskad har jag allt jag vill ha.

Vilka bloggar läser du dagligen? hmm,

 - Besöksrekord, hur mkt? Ingen aning

 Hur många besökare brukar du ha per dag? Jag? kanske ett tjugotal, eller jag vet faktiskt inte !

- Hur långt vill du komma med bloggen?  Ingenstans, heeeh. nemen det är nice !

har någon av er en pojkvänn som ni inte har nämnt i bloggen?  Haha nixxxxx :)
om i så fall, hur länge har ni varit tillammans?:D

varför så snygg? nejmen, tror du på gud?  Jag äääääääääääär ! Jo, faktiskt ! inte allt i bibeln dock.

har du haft sex? nix :)

 vem är den tredje hon? Nathalie milde , men hon blogggar inte här längre så hela vårt koncept med jag hon och hon är borta !

Kärlek från ellinor, PUSS !


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

tack detsamma! haha jo det är rätt ;) förlåt för sent svar <3 ska vi följas via bloglovin? :)

kram

2009-12-19 @ 16:31:42
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0