stan+filmkväll! eliin:)

hellow,
uppdateringen denna vecka har inte varit så bra! men nu kommer ett inlägg iaf(a)
denna veckan har det varit hur mkt läxor och prov som helst! jag tror allting har gått bra, och det va faktiskt det sista till höstterminens betyg, som lärarna ska ha satt på måndag. wiho?

igår efter skolan så va det iväg att rida, hnokki hade två tappskor så jag fick rida dreyra, det gick super:)
efter det hem och sedan va jag en liten stund med ellinor, vi va super trötta så vi inte så mkt;)
Calle gick vidare iaf, göttgött:)

idag, så blev jag väckt vid elva, städade och sedan åkte jag med bussen till stan med frick:) kan verkligen vara mig själv med dej gumman! du är underbar!:)

tog bussen till ica, där ellinor och herman var, efter en stund stack vi till milde, randa var med oxå!
men just nu är det bara jag,ellinor och milde här!(;
drar hem om en stund!

jag och ellinor svarar på frågorna imorron!;)

Ha en fortsatt trevlig kväll/helg för det ska jag ha:)

Pusspuss(:

Kommentarer
Postat av: julia

Men se där! jag måste börja läsa denna bloggen oftare, det står ju om mig!! <3

2009-12-11 @ 14:00:15
URL: http://juunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0