stationära=gamla bilder! eliin:)

hallå:)
sitter vid den stationära datorn så har kollat på gamla bilder, man får väl bjuda lite på sig själv så här kommer några:)



2005, jag och mini stampe!



Gotland! 2006 syster,jag och olga!



2007, jag och anders svensson!



Ridläger 2008! jag och katla!



Turkiet 2009!


ojoj, vilken snygging(Y) hahaha
men nu ska jag göra lite svenska sedan ska jag träna och efter det till myrås och se på syrrans luciatåg! mysigt:)

Ha en underbar fortsatt kväll!

kramar från elin:)



Kommentarer
Postat av: randa

guud vikken förändring på bara 4 år?!:O haha, så jwla sööt är du gumsen!

2009-12-08 @ 19:52:10
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: randa

Sv; hahaha, klart jag har altid tyckt att du är söt!:* Och kommer förstås att alltid vara det!;) Och jaa, det är en STOR förändring!:O Men som sagt alltid lika söt!(A)

2009-12-08 @ 21:39:39
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0