Svar på frågorna!- elin:)

jaah! nu gott folk ska jag svara på frågorna!:)

ellinor svarar på frågorna ngn annan gång;)

fråga: du har en kanin, hur gammal är den?
svar: Japp, jag har en kanin, han fyller faktiskt 6 år i april, börjar bli en gammal gubbe nu ju:)♥

fråga: tror du på gud?
svar: jag är döpt och konfimerad. Om vi säger så här, jag tror inte på allt som står i bibeln, men på en del, så ja, jag tror på gud:)

fråga: vem är din bästa vän?
svar: jag har faktiskt inte en bästa vän, utan jag har flera stycken underbara vänner! men de närmaste är just nu för tillfället julia,ellinor,linutt och randa....

fråga: har du en pojkvänn som du inte har nämnt i bloggen?
om i så fall, hur länge har ni varit tillammans?
svar: neej, jag har ingen pojkvänn, men skulle gärna vilja ha, kom igen nu boys;D haha

fråga: Besöksrekord, hur mkt?
svar: 90 pers, inte så mkt(a)


fråga: Hur många besökare brukar du ha per dag?
svar: idag , har vi haft 27 pers:O, haha, xD lite olika^^


fråga: Hur långt vill du komma med bloggen?
svar: assow, det är bara en kul grej:), man har ett ställe att skriva av sig(;

fråga: Vilka bloggar läser du dagligen?
svar: jag läser mina kompisars och sedan kissies och amirs, tycker det är roligt att läsa deras bloggar, för att dom har så mkt luft, xD

fråga: varför är jag så bäst?
svar: randa du är inte bäst!

fråga: Vilken linje ska du välja på gymnastiet?
svar: det blir antagligen almås, antingen barn och fritid, eller handel och administration!(;

fråga: Hur vill ni att er framtid ska se ut?
svar: oj shit:O, vilken fråga. jag vill bo på en strand med en underbar man, barn hästar och leva livet! (H)
haha, familj,hus och ett bra jobb?:)

fråga: Hur skulle din "drömPrins" vara?
svar: mannen i mitt liv ska vara snäll, och jag går på insidan, sedan gör det väl inget om han är snygg oxå(a)

fråga: tycker du det är fint med skjorta instoppat i byxorna?
svar: jadu, herman det beror väl på om det ser bra ut eller inte?(a) haha

fråga: varför uppdaterar aldrig ellinor?
svar: hahaha! hon är en tönt?:)

fråga: Vad är din favoritfärg?
svar: vintern; svart och grå, sommar: vitt,gul och blått:)

 
fråga: Vad fick dig att börja blogga?
svar: jag startade den här bloggen med två kompisar i somras! och det har blivit att jag och ellinor har fortsatt blogga efter att nathalie lämnat oss;(

fråga: Hur skulle du förklara dig själv som person?
svar: snäll, bryr mig även om jag inte ska lägga mig i?xD


fråga: Hur lång är du och hur mycket väger du?
svar: jag är ca 1,75 och vägar ca 55kg



yey, det va alla frågor:)
Ha det bra kväll!
//elinfransson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0