18 Juli - Ellinor

Idag har jag åkt hem från några dagar i Västerås, det gör ont typ att åka därifrån för varje gång jag åker dit har släktingarna där blivit äldre och äldre. Min morfar är 86 nu, han är jättefrisk och cyklar överallt och åker utomlands oså MEN han är ändå 86 och lär knappast bli yngre, en dag och det kan bli väldigt snart så står han inte där och vinkar leende när man åker.Visst det är ju så det är, men denna tanken slog mej liksom idag.
 Förutom detta så har det varit chill däruppe, kul att träffa alla eftersom det faktiskt blir mycket sällan
Iallafall igår blev det en sväng ner till gropen, sol och bad - bilden, sen blev det longboard och jogging till stan och in med svetten på bikbok där jag skulle köpa armband som var slutslutslut - mer fail kan det inte bli!
Nu sitter jag här och har precis kommit hem från hon och hon, mysig kväll<3
Ha det fett / ellinor!




"man får vara som man är när man inte blev som man skulle" eller nått :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0