18 Juli!

Vi sitter här hos elin alla tre, ellan nathalie osså elin då.
Detta är våran blogg som vi nu ska försöka vara så aktiva som möjligt på.
Vi e tre tjejer från Borås, som e födda -94.

Lite om var och en kommer här:

Ellinor
Ålder: Fjårtiz, fyller femton den 18 december tyvärr.........
Utseende: Brunett med ögonfärg i olika färger, ca 165 lång!
Bor: Villa utanför borås.
Skola: Bodaskolan (sista året nuva! )
Civilstatus: SUPERSINGEL (N)
Favoritfilm: The shawshank redemptation bla.
Musik: Gott & Blandat typ, nemen asså jag gillar det mästa ändå!
Husdjur: har inget.
Fritid: Spelar fotboll tillsvidare och kompisar!
Familj: Pappa, mamma och lillbrorsan.
Vad jag tycker om hon och hon: UNDERBARA :)
Bilddagboken: ellinorjoelsson
Bild:




Nathalie 
Ålder: 15 den 19 September!
Utseende: Varierar, just nu har jag mellan blont hår med mörkbruna(nästan svarta) slingor. jag har blåa ögon o en smilegrop på högra kinden. jag e ca 169 cm lång((:
Bor: I stort hus 7 km utanför Borås Centrum.
Skola: Bodaskolan!
Civilstatus: singel
Favoritfilm: Detta ändras ganska ofta, men BAKSMÄLLAN e en klar favorit!! 
Musik: Blandatblandatblandat, men mkt R'n'B blire.
Husdjur: Kenzo, min söta lilla DvärgSchnauzer (hund).
Fritid: Fotboll, Data och Lyffarrundor med hon och hon!
Familj: Pappa, mamma. + Två stooora halvsyskon, men dom bor inte hemma(:
Vad jag tycker om hon och hon: Dom jag kan lita på jämt! Bästa Vänner((:
Bilddagboken: nathaliemilde
Bild:



Elin
Ålder: 14, men blir 15 den 15 November
Utseende: brunett, min ögonfärg är blå och grön och är ca 173 cm lång:)
Bor: I en villa utanför Borås!
Skola: Bodaskolan!
Civilstatus: Singel!:(
Favoritfilm: jag vet faktiskt inte:O twilight är ju en av favoriterna:)
Musik: EMD! fast också mkt blandat!
Husdjur: En brun/grå kanin som heter Stampe
Fritid: Spelar pingis,rider, datan och vara med kompisar.
Familj: Mamma, Pappa och en lillasyster.
Vad jag tycker om hon och hon: två stycken underbara vänner som jag inte kan leva utan!(L)
Bilddagboken: eliinfransson
Bild:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0