20 Juli! Elin

Hallå,Hallå

igår hände inte så mkt, gick upp vid halv tolv, bakade senare scones som familjen + farmor & farfar åt till elfsborgs matchen! 1- 2  blev det så det va skönt med en seger.
senare vid tolv stängde jag av datan och sov!


idag så va det uppstigning vid tio, fixade även lunchen, till mamma,pappa och mig, det blev pastasallad, enkelt men mkt gott! Vid halv fyra tog jag bussen ner till stan, där jag tillbringade eftermiddagen med ellinor och julia h.
Efter det va det lite mys hos ellinor och sedan ut och luffa! (Y)


och mildewilde saknar jag mkt!, men hoppas du har det bra! och shoppar loss ordentligt!<3


Ha en underbar fortsatt kväll!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0