24juli! - Nathalie: Övik!

Hej,
Känns inte som jag suttit vid en data på flera dagar - USCH!
Nu har vi iaf hamnat i Övik, vi är just nu hos pappa's gamla vänner ute på Guldkusten, som den kallas eftersom de bor kändisar o så här som vunnit VM-,SM-,OS- guld oså!
Vi kom hit igår kväll o checka in på hotellet innan vi åkte hit ut och åt en underbar middag.
Idag har vi kollat på kändis hus, husvagnar, och shoppat!
Köpte:
Body
Bigsize linne
Shorts
Solglasögon -tredje för säsongen(Y)
Pyjamas
Sockar

Innan vi kom hit till Övik sov vi i Östersund två nätter, vi hann me en sväng till Åre där jag köpte en underbar vinterjacka som jag verkligen älskar!! Vi gick även in på en Chokladfabrik där jag la på mej några extra kilon, hähä!
Senare på kvällen va vi hos pappa's gamla chef o hans familj, dom hade ett supersnyggt hus! Gamla chefen hade två barn oxå, vi hade skit kul! Anton va llika gammal som mej och Moa tre år yngre, Moa hade även en kompis där och vi myste i deras jacuzzi. Anton och jag tog en båttur oxå, för dom hade typ 20 meter till sjön. Kubb spela vi oxå, asså de e svårt o beskriva o så men kvällen var sjuukt rolig!

Imorgon ska vi äntligen till min favoritstad i Sverige, GÄVLE! Där ska vi dock inte bo på hotell utan hos brodern min.

Hörde precis att de e soligt o varmt hemma,suck, på våran resa hitills har de regnat nonstop typ. Den enda fina dagen över huvud taget var väl när vi va i Åre.. Illa! hihi

Ha det underbart!

Pussar från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0