27 Juli! Elin + kusin:)

igår som sakt fyllde mormor 75 år, moster + familj var här! vi åkte ner och åt en god middag på babbel, och sen hit hem till oss för att äta tårta! riktigt mumsigt!

jag och min kusin tog lite najsiga bilder medans vi väntade på att äta tårta!, min kusin gillar kepsar!, och förra sommaren var det en BMW keps, men iår va det en VOLVO keps, som också är med på dom "fina" bilderna!
här kommer några av dom!























jaa! mkt man kan göra med en kamera(a) haha

Idag är inte vädret så fint så jag skulle gissa att det blir att sitta här vid datorn/tven och sen packa! uddevalla imorron! kommer hem på onsdag!

ha det bäst
pusspuss:*



Kommentarer
Postat av: ellinorjoelsson!

Hahaha, åh va tjusiga! :)

2009-07-27 @ 12:09:04
Postat av: nathalie

SÅ SÖTA!

2009-07-27 @ 22:34:12
Postat av: linutt!

jag är bäst!

höhö... det ser ut som om ni har roligt :)

och du har ljust hår! gulligt (:

eller det är ljusare iallafall! :D

2009-07-29 @ 17:34:48
Postat av: elin

visst e vi söta(a) haha:)

kanske jag har linutt;P, inte tänkt på det(;

2009-07-30 @ 00:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0