Hotellresan - Nathalie!

20 Juli!

Hallåhallå,
Igår blev de ingen uppdatering för min del, innan vi hamna på hotellet sent igår kväll i Karlstad hälsade vi på min gamla faster Anne-Marie på hennes ålderdomshem o efter de min kusin Janne. Anne-Marie ska snart fylla 84, de var kul o träffa henne för de var länge sen jag såg henne sist. Hon är senil så de gick lite segt att prata med henne, men sjunga me pappa kunde hon, hihi de va mysigt! Senare blev de som sagt ut i bushen till min äldsta kusin Janne's hus med jättefin utsikt över en sjö. Vi var där i flera timmar och åt god soppa och en underbar blåbärspaj, mumma!

Idag vakna jag klockan sex, Kenzo skulle ut.. men mamma tog hand om de. Jag kunde inte somna om, inte helt iaf... Och min säng var obekväm, så inatt har jag inte sovit mkt. Och frukosten var rent ut sagt KASS! Fanns ingenting, men med lite i magen åkte vi iaf vidare till Falun där vi e nu. Mamma och Pappa vilar lite, och senare ska vi till lite affärer hade vi tänkt. Blir kanskekanske bowling ikväll oxå.

Kenzo tycker inte om och åka bil, men hotellen kan han inte klaga på. Natten i Karlstad fick han en egen hundsäng, och när vi kom hit fick vi godis till honom, vi får väl se hur bra Hundservicen e på de andra ställena!

Pussar från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0