21 Juli! Elin

Hejsan!
idag gick jag upp lite innan tio, åt en lätt frukost,  sedan hörde jag med ellinor om hon hade lust o baka bullar med mig,
hon kom lite efter ett, vi började baka, och jaa, dom blev faktiskt rikitgt goda:)
lite senare gick hon hem och åt, sedan kom hon tillbaka med grejor, för hon ska sleepa här hos mig inatt(=
roligtroligt(Y) , för en stund sen kom vi in, vart ute och luffat:), fast dock inga människor ute typ:S
iaf, blir nog inte sova på länge iaf.

självklart funkade inte kameran när jag väl skulle använda den-.-'
jaja, ni får en bild ifrån google ist:)
ha det bäst!
pusspuss!


Kommentarer
Postat av: linutt! (såklart)

du ve att di skriver 20 juni på varje inlägg va?

det är JULI elon....

<3

2009-07-22 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0