24 Juli! Elin



Hejsan! 

Uppdateringen har inte varit den bästa! men här kommer lite snabbt vad som har hänt dom senaste dagarna=)

i onsdags vaknade jag upp med ellinor vid min sida, vi gick upp vid tio, så det blev inte jätte många timmars sömn, men vi åkte med min mamma och syster till allideberg, och gissa, självklart gick solen i moln, men vi badade och hade skoj ändå!:)


i torsdags så hände inte så mkt, regnade hela dagen typ, så satt inne och tittade tv och satt vid datorn det mesta av dagen, senare vid åtta åkte jag ner med ellinor och julia h till t-kvällen, där nere åt vi även pizza - mysigt(L'
senare blev det lite twilight hos ellinor, sedan blev det att gå hem för mig, gick sedan och la mig lite efter klockan två!:)

Idag/fredag har jag bara tatt det lungt, singstar och sims2 med syrran, och lite senare vid sex tiden ungefär så stack jag till ellinor, där även julia va, men hon åkte hem efter en stund, nyss kom jag in, ellinor och jag har gått våra vanliga luffarrundor
(Y) haha:)


dom här tre dagarna har varit super(Y)

men nu tycker jag det e dax för mildewilde att komma hem!!<3


Ha det bäst!
pusspuss / eliin:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0