13/11! elin:)

Fredagen den 13 november, otursdag? inte för mej än iaf:),
mamma fyller år idag! så i morse så sjöng vi lite för henne och så:) Ett stort grattis till henne iaf!♥
Skoldagen idag va tråååååkig, som vanligt! på idrotten va det fotboll inte så kul.....
sedan fick jag skjuss till volvo, sen så gick hem där ifrån!
Blir ingen ridning idag:'( för ska ha kalas-.-' jaja, får väl hoppas att man får pengar iaf(a)
Just nu töltar julia med elgur,kanske? åååh! jag vill rida:(
Men nu måste jag börja fixa mej!, ska locka håret om jag orkar(a) lägger in en bild lite senare:)
2 dagar kvar!:D♥



Puss♥

Kommentarer
Postat av: julia

nej, jag galopperar med Hringur !

2009-11-13 @ 19:05:11
URL: http://juunaa.blogg.se/
Postat av: elin

jasså:)

vad hade ni idag?(:

2009-11-13 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0