21 november! knalle+frågestund!

hej, här har ni mig igen! är trött, så ska sova strax:)
dagen har spenderats i knalle med julia, och sen stan och hämta ut new moon biljetterna!:D(L)
sedan hem, äta,fixa stampes bur, städa, ellinor kom hit, efter jag ätit stack vi upp till city köpte chips och dipp:) vi hyrde filmen Bruno oxå! hyr inte den för den är kass. ett litet tips bara(a)
singstar och prat blev det oxå! love you!♥

imorron; sova! plugga, NEW MOON med julia♥ vad jag vet än så länge:)


Jag och ellinor kommer antagligen fixa en frågestund på bloggen imorron!(;
men ni kan redan nu skriva ngn fråga om ni har det, på detta inlägg.
skriv:
vem frågan är till, elin eller ellinor:)
och sedan frågan!(;


men nu ska jag sova!
ha det bäst!
puss;*






Kommentarer
Postat av: rebecka s

ellinor: har du haft sex?

elin: du har en kanin, hur gammal är den?

2009-11-22 @ 20:40:52
Postat av: Anonym

elin: vem är din bästa vän?

ellinor: vem är den tredje hon?

2009-11-22 @ 21:03:24
Postat av: pelle

elin: tror du på gud?

ellinor: varför så snygg? nejmen, tror du på gud?

2009-11-23 @ 19:07:03
Postat av: Carolina

till er båda!:

har någon av er en pojkvänn som ni inte har nämnt i bloggen?

om i så fall, hur länge har ni varit tillammans?:D

2009-11-23 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0