5 november! eliin:)

mina nycklar är borta. jag har inte en aning var dom är någonstans, dom försvann i skolan igår.
:( snälla jag ber er, om ni har sett dom/har dom säg till mej! I need them.




när uppdaterade jag senast?, ingen aning, dagarna går segt, men imorron är det fredag HÄRLIGT! veckans höjdpunkt - Att rida!:)

Idag så delade jag skåp med randa och julia, och kommer antagligen göra det imorron oxå!:(
ååååh! varför hände det just mej?:(
efter skolan följde jag med julia hem iaf, och sedan tog jag bussen hem,! när jag kom hem köpte jag och julia biobiljetter via internet till NEW MOON!=D (Y)


vet inte vad jag ska skriva, mammas pojkar är precis slut!
och sitter väl här en stund till och sedan går jag och lägger mej!:)
puss;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2009-11-06 @ 19:02:21
URL: http://juunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0