EF! 3 november!

orkar inte skriva så mkt, för är sjukt trött så ska gå och lägga mig(;
Dagen har gått as segt
HK - men johanna, vi gjorde pizza!
So - trååååk!
Slöjd - vi blir aldrig klara linea?, och gunno är ju väldigt hjälpsamm....
Lunch
Svenskan - vi blev indelade i grupper/ två och två, självklart hamnade jag med Armin *suck* Lycka till elin!
Efter varit på svenskan i 20minuter blev det att gå ner till Cicilia där jag skulle ha samtal om gymnasievalet.
Sedan va dagen slut, mamma skjussade hem mig, och det blev att äta lite, och sedan göra lite på engelska redovisningen. Sedan pingisträning!, efter det gick jag ner till 4H där syrran var med idrottskolan och vid halv sju kom pappa och hämtade oss, hem,äta och duscha! Kolla på engelskaglosorna, och kolla House!
men nu som sakt ska jag sova! Lååååång dag imon, julia har samtal med Cicilia på spanskan, och vi ska byta platser oxå!, hoppas jag hamnar gämte ngn bra!
12 dagar tills jag fyller 15 ååårrr! det går fort:)
Ha det underbart!

Pusssss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0