elinfransson! 2/11

Hallå:)
klockan är 08'45 och jag sitter här ska fixa mej snart!
Är grymt trött!:(
Idag så börjar jag 09'55, Men jag gick upp klockan 7!
Duschade, åt frukost och sedan så ringde jag upp till Kyrkbacken, där jag fick praoplats (Y)
Mamma skjussade upp mej dit, och hon skrev i pappret, sedan gick jag hem i blååsten!, kaallt!
Och nu sitter jag här och dricker varm o'boy, mumsigt!
Ska med 9'30 bussen, så får väl fixa mig lite! Byta om osv.
Idag blir dagen outfit :
Svarta Strumpbyxor
Svart kjol,Gina
En lila långarmad tröja, Gina
Svarta stövlar, med liten klack.

Puss;*

Kommentarer
Postat av: julia

det är inte bra att skriva puss.. tror jag..

2009-11-02 @ 16:02:33
URL: http://juunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0