elinfransson! 17/11-09

jaa, ellinor hon har lovat ett antal gånger att hon ska blogga! finns det ngt inlägg ifrån henne den senaste veckan?
nej, skulle inte tro det!;(
ellinor, kom igen nu!

iaf!
Först och främst har man ju blivit ett år äldre nu! 15 år! (H), det är ju ändå rätt stort tycker jag, men känns inte riktigt så(a)xD
fick iaf högtalare till min ipod:), pengar och lite så:) gött(Y)
i söndags hade jag lite "kalas" :P vi va och åt pizza och kollade film!
till er som jag tyvärr inte kunde bjuda; det är så här att vi gör om köket så det är hur brötigt här hemma som helst (speciellt i helgen va det det) och jag kunde inte bjuda alla, för vi har inte plats och så och självklart om allt hade varit som vanligt skulle jag bjudit som vanligt alla mina söta underbara vänner!♥

Igår/måndag: hände inte så mkt skolan, började tio(Y), linea va sjuk! krya(L)
sedan hem och plugga no och lite spanska sedan äta och plugga mer, sen klockan tio paradise hotel :)

Idag/tisdag: skola, dööö tråkigt på hk;n, sedan segade vi till son(Y), flourlackning, blä. slöjd, nästa vecka blir jag klar:) Lunch, julia vi gjorde bort oss lite(a)xD tog bussen hem och pluggade, åt, pluggade, och nu sitter jag här! ska sova så fort jag är klar med detta inlägg(;

Har no prov imorron & spanska läxa, vi får hoppas att det går bra:)
Fredag so prov:o(N) måste plugga massor!!!

Men ha det bäst!

pusspuss;*


Kommentarer
Postat av: julia

det är ju riktigt hemskt ju :$

2009-11-18 @ 16:22:29
URL: http://juunaa.blogg.se/
Postat av: ellinor

tihihi, lilla ELLINOR har fixat ETT inlägg nu!

Jag måste börja på riktigt, va tråkig jag är :O

2009-11-19 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0