ellinor 1/11 - SjuukerR

Igår kvällen var faktiskt över förväntan, träffade mycket gött folk oså! Men idag vaknade jag upp den en fet förkyldning och just nu mår jag verkligen piss, skippar skolan och även bio-planerna därefter, surt!
Så idag har jag som sagt inte gjort ett skit. Blev sängen för min del, summerar detta lov som riktigt lyckat faktiskt!

Kom precis tillbaka från tven för att upptäcka att min data var konstig. Den hade själv gått in och ändrat i nätverken, eller rättare sagt, olaglig som man är laddade jag ner lite musiqq, laddade tydligen ner någon virusliknande skit som gjorde massa ändringar, jag blev skitskraj och avinstallerade hela nedladdningsprogrammet, så byebye nya låtar och hello spotify?

Ska sova nu, mår inte bra!
kärlek från ellinor

Kommentarer
Postat av: randa

kryaa snygging!!(L)

2009-11-02 @ 08:29:59
URL: http://andaalabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0