1/10 NM: kamerabehov & beskrivningsoutfits -så de så!

tjaaa,
jag har 1 behov.
jag vill ha en kamera!!!!!!!!
jag vill kunna ta foton till bloggen, visa outfits and so on....

bara för det ska jag beskriva min ouitfit idag:
jeans chinos
svart linne
rött oversize linne
pappa's svart grå randiga kofta
vit halsduk
kawasaki skor
min fetto jacka
och imon så kommer jag se ut så här ungefär:
svart tights, kanskekanske med fina hål - hähä.
vit klänning med nitar
svart/grå glansig jacka som man har inomhus, elr vad man nu säger...(?)
ellans tyffa klackisar som inte klackar
body under klänning btw..
sen min dunjacka som ska premiärs imon(Y)


nu börjar jag bli trött.
sova kanske?

Puss från Nathalie.

Kommentarer
Postat av: Elin Fransson(:

du hade ju inte på dej det du skrev(a)

2009-10-03 @ 12:04:15
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0