1/10 NM: plötsligt blev den usla kvällen bättre...

tjaaaa,
har verkligen haft booring sen jag kom hem från stan, data o tv.
idol bl a, kollat bloggar o kläder.
rikard har inte vart aktiv på sms, han har gjort annat som gjorde han upptagen.. så kvällen har sugit sönder! men nyss logga han in på msn iaf, de va de första braiga som hände(:
men nyss hände de, precis som i trisslottsreklamerna : "plötsligt händer det" ni vet....
jag upptäckte att mika's nya skiva går att lyssna på för dom som inte har premium.
man kanske har kunnat göra de några dagar, men jag har inte checkat spotify så de så!
men mika's musik gör mej glad(Y)

++++ foo fighters ska släppa greatest hits cd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hiho, elr vad man nu säger OM man gillar dom...(;

btw, min hals dödar mej....................... hiho!

Puss från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0