14-10-09!eliinf

hallåhallå:)

idag satt jag då i uppehållan med nathalie, det gick super (Y), men va dock lite tråkigt då och då -.-'
Vi fick sluta lite efter två som va härligt(Y), för egentligen slutar man kvart i fyra idag! hiho!
tog bussen hem, och väl hemma blev det att plugga lite so och förut och nu en stund har jag gjort lite matte(;
har som sakt omprov imon och matteprov på fredag! vi får väl hoppas det gå bra:)
Ska räkna några mer tal sedan ska jag gå ner och kolla sverigematchen, vi får väl se hur det går där, man kan ju hoppas på vinst! (;

outfiten för idag bestog av :
min svart/gröna adidaströja från Turkiet
mörk blåa jeanseleggins från gina tricot
och ett helt vanligt svart linne från gina tricot:)


Ha det bäst
Pusspuss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0