21 oktober! - pluggplugg!

hallå:)
jag har såååååå mkt läxor!, eller engelska prov imorron, och no prov på fredag *suck*
annars har jag inget annat, fick tillbaka mitt matte prov idag! fick VG som jag ville, härligt, nu e det bara o köra på som vanligt, visa att jag vill ha högre betyg än vad jag har i alla ämnen! (fick våra omdömmen idag,helt okej,men nu blir det att kämpa!)
Annars sög skoldagen som vanligt, Linea och Julia gick runt och sjöng på sin *fina* låt(;, irriterande...xD
Mamma kom och hämtade mej efter skolan, sedan har det blivit massor med plugg!
mormor har även kommit till Borås, för mamma och pappa ska åka till Malmö imorgon, så jag slipper ta hand om syrran!(Y)

Men är otroligt trött så ska dra och sova nu!, prov första lektionen imon, hjärnan måste vara pigg.....

Ha det bäst!

Pusspuss
//
elinfransson





Varför kan kärleken aldrig komma till mej?


Kommentarer
Postat av: julia

Du har ju mig !

2009-10-22 @ 17:39:58
URL: http://juunaa.blogg.se/
Postat av: linea

ÖH!! våran låt är ju bäst!!!

2009-10-22 @ 18:25:01
Postat av: ellinor

den måste komma till mej också yaaaaao!

2009-10-22 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0