23/10-09! elinf

Hola!
Idag ringde väckarklockan halv sju!, jag vill verkligen inte gå upp!, men det e ju skola så var tvungen, spanska första lektionen! trååååååååk! sedan no prov, det gick bra:) hoppas vg om inte mvg, haha(a)
lååång so, sedan lunch, ingen god mat! svenska, jag gillar inte carola, fast hon är mkt bättre än pernilla (Y)
matte, jag gillar inte hon dära som är med kjell!, jag stör mej otroligt på hennes 'höga, och lärar' röst! haha, låter konstigt, men så e det! haha
Efter det gick jag och julia till netto!, hiho, efter den idrott - va askul (Y)
Efter det iväg till ridningen, red Hnokki - pigg, gick sådär med traven, men fixa det till slut:)<3
Hem,duscha, äta titta på tv, spela lite gitarr ( har fått låna en gitarr från grannen Carolin,Tack(= )

Har inget mer att skriva, ska väl ta gå och ta bort mitt smink och så nu, sen kommer jag väl sitta här en stund till...


Puss!
/eliinfransson:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0