8/10 NM: orientering ellan rikard

tjaaaaaaaaaaaaaaa,
orienteringsdag idag så hade bara tre lektioner(bara o bara, skulle haft 4 annars men slapp 2½ h håltimma..)
orientera gjorde jag med ellan, vi tog alla kontroller på 1'45 h (maxtid 2'15 h)
nöjd, men kunde vart nöjdare.
vi gick hem med herman, trötta...men så ska de va!
hämta skolböcker o träffa elin sen cyklade vi 3 hemåt(herman dissa), prata lite med fidde o hampus(gamla klasskompisar) på vägen hem oxå, längesen men de va kul(:
ellan kom hit efter en snabb dusch hemma hos sig, vi gjorde mat - spaghetti&köttfärssås.
lyckatlyckatlyckat - HAHA!
plugg o sen stack hon vid sju.
tjugo över sju kom rikard o joinade mej i ungefär en timma sen skulle han hämta sin mamma ngnstans, MYSIGT!
nu ska jag plugga lite till - spanska,engelska,matte!
matten e dock klar, men i spanska och engelska har jag sammanlagt typ 50 glosor till imon!
jag har övat massa men jag ska öva lite till, bara för att!(:
Puss från Nathalie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0