22 oktober! eliiinfransson

Hallå!

Idag som sakt engelska prov, men först skjussade mamma mej till julia så jag kunde lämna mina ridsaker, och sedan gick jag och hon till skolan!:)
Engelska prov första lektionen gick bra, hoppas jag:) och sedan låååång håltimma med julia och mary i bibloteket:) Efter det matte en timma, räknade inte ett ända tal soft, gjorde ngt med jämndställdhet?
lunch, idrott gick bra, askul=D
sedan spanska, jag fattade inte alls i början, men det gick bra tillslut(Y) tack vare min underbara vän Julia som står ut med mej varje dag i skolan! hihi!:)<3 Och vi får verkligen hoppas att det blir ett JA! imorron(a)
Pappa och mamma har nu åkt till Malmö så är hemma med syster och mormor! lite soft!
Nu blir det att äta och sedan sitta lite här skulle jag tro, och vid åtta att kolla på "Mammas pojkar" lite roligt att se på faktiskt:)

Pusspuss
eliinfransson




Du är så underbar!
och jag är så glad över att du finns i mitt liv!<3


Kommentarer
Postat av: julia

:D

jag är också glad att jag finns !!



(för annars hade jag ju inte träffat dig♥)

2009-10-22 @ 19:02:21
URL: http://juunaa.blogg.se/
Postat av: Andréa

Du är såå goo elin!! Skönt att man alltid har sina vänner som förgyller sin dag... =) (L) Saknad!

2009-10-22 @ 21:06:50
URL: http://andreavicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0