elin: hos milde,,

hallåå:)
just nu sitter jag här hos milde, hon är uppe och lagar mat till sin mamma och pappa, vad duktig hon är? hahaha:)
igår blev det då elfsborgsmatch med julia! (utan f(a) )
självklart gör häcken mål i sista minuten.......kiligt! 1-1 blev det då!
efter det hem mamma,syrran hade åkt med mormor hem till sig, så dom kommer hem idag. så var bara jag och pappa hemma!(;
vid 21 kom ellinor , nathalie hade dissat och herman skulle hem;)
va jätte trött så blev och lägga sig vid ett:)

Och idag vaknade jag vid vid 9 pga ngn borrmaskin!! (huset bakom oss, bygger om sitt kök.....)
sedan titta på "linas kvällsbok" och efter det duscha, sedan messa milde, och jag skyndade mej(a)
hos milde va även ellinor, fast hon är hemme och äter nu, kommer hon tebax tro?;o
haha:)
nu spelar jag och milde lite gitarr^^, och jaao, hon sjunger, jag mimar(a)
hahaha:)


Ha det bäst!½

Pusspuss(L)
eliinfransson (:



Kommentarer
Postat av: utan f

(Y)

2009-10-28 @ 15:30:41
URL: http://juunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0