tråkigt + Julia och Graffiti!:)

hallå:)

sitter här och tittar på tv, idag har det inte hänt så mkt, ringde till ängsgårdens förskola men människan jag skulle prata om praoen med va ledig. Så jag ringde till Kyrkbacken ist, och där kanske jag kan få praoplats, Hoppas!:)

jag har såå tråkigt, så hoppas att lilla ellinor kan göra ngt när hon kommer hem:)
Vi får se!

Ha det bäst puss:*
eliinf


Lite bilder jag tog, när jag var med och tittade på när julia red i bollebygd:), bilderna är lite suddiga, för det var inte så lätt att ta kort i ridhuset! (;



Julia och Graffiti!






Den här bilden gillar jag:)
Grattiti ger en chockad Julia en puss(a)


Kommentarer
Postat av: julia

;)

2009-10-29 @ 17:36:59
URL: http://juunaa.blogg.se/
Postat av: Din granne

Ring till Bodagården - Villekulla istället :o)

Kanon ställe och fröknar!!!

2009-10-29 @ 20:00:29
Postat av: Elin Fransson(:

Till Caroline:

Skolan har praoplatser där, därför jag inte ringt och hört på Bodagården (;

2009-10-29 @ 20:58:34
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0