28 oktober! elin:)

varför har jag en känsla av att det är bara  jag som bloggar här? vart har ellinor tagit vägen?
Iaf, vaknade sent trodde jag, tittade på klockan och den visade 7'40,......försökte somna om MEN som sakt hade arbetarna som fixar huset bakom igång ngn maskin!? så jag kunde inte sova, så så gick och la mej i mammas och pappas sovrum där det lät mkt mindre, där jag även somnade om:) gick upp lite efter elva (Y)
fixade mej och stack med halv ett bussen till stan, julia hoppade på vid hässle(:, lite senare nere i stan träffade vi Nadde, och hennes syster Marina:)
hittade ingenting! "/, inte för att jag letade suuuper mkt, man fyller ju år snart, jag önskar mej armband, eller aao, alla sorters smycken:)
kan inte bestämma mej om jag ska ha ngt "kalas" eller inte.., vi ska ju bygga om köket här hemma oxå, så vi får se helt enkelt:)

Efter stan så gick jag av bussen vid brämhults juice, och väntade på ellinor i eviiiigheter! otroligt kallt! sedan när hon äntligen kom gick vi och köpte lite saker på city som vi skulle ha med till randa, och sedan stack ellinor hem till sig för hon hade lovat sin mamma att städa! duktigt ellinor(Y)
hon kom hit lite senare, och lite innan 18 åkte vi till Donken där några av 9As tjejor var(: + ellinor. sen upp till randa och ha en riiiktig mysig kväll:) Tack tjejer:)<3

Massor av bilder kommer antagligen när jag har fått dom från fröken joelsson, och det kanske dröjer ett tag?hahahaha


Snart blir att sova!
Pusspuss:*





Här kommer jag och Hnokki farandes i galopp
jag är sååå sugen på att rida!
mer än en vecka tills jag får sätta mej i sadeln igen:(

Kommentarer
Postat av: randa

tack själv!, det va verkligen en underbar kväll!:)(L)

2009-10-29 @ 10:34:43
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0