EF! 1 oktober!

heeeej!:)
har jag bloggat ngt denna veckan?:O, jag har dåligt minne,haha(A)
håller på att fixa mej inför skolan iaf:),
har proooov idag!, får väl hoppas jag får G på det iaf!,
annars i veckan har det inte hänt så mkt, i tisdags va jag i ullared med mamma och julia!:), och sedan har jag pluggit dom andra dagarna typ=( hehehe:)
men nu strax ska jag cykla iväg till den HEMSKA skolan!, engelska först, mia dödar oss verkligen!! jaja,

Här får ni iaf dagens outfit:


Jeanse Leggins!
Ett svart linne!
och en SUPER mysig grå stickad tröja:) as go att ha på sig nu när det är lite kallt ute:)
sedan även ett par halvhöga klackskor! - hur sköööna som helst att ha på sig!


Ha det uNderbart folk!

Vi hörs ikväll!
Puss!
//elin

(en månad och 14 dagar tills jag fyller år! LÄNGTA!=D haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0